سوالات متداول

سوالات متداول

1- مراحل عضویت در ادنوس چگونه است ؟

وارد سایت odnoos.ir شوید و روی راهنمای عضویت کلیک کنید ؛ مراحل عضویت کاملا توضیح داده شده است

 

2- آیا پر کردن کامل فیلدهای عضویت اجباری می باشد ؟

در این قسمت فقط آدرس ایمیل اجباری نیست ولی بهتر است برای دریافت خدمات و امکانات دیگر، اگر آدرس ایمیل دارید حتماً وارد کنید.

3- آیا می توان در بخش ثبت نام فقط نام و شماره موبایل را ثبت کرد؟

خیر . رمز ورود اجباری است 

4- کد فعالسازی برای چه کاری است ؟

فقط برای فعالسازی پروفایل شما در زمان ثبت نام اولیه استفاده می شود.

5- اگر کد فعالسازی برای من ارسال نشد چه باید بکنم ؟

اگر آدرس ایمیل دارید در قسمت ورود مجدد ایمیل ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و دکمه ثبت ایمیل و دریافت کد فعالسازی را کلیک نمایید و اگر ایمیل ندارید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

6- انتخاب رمز عبور به دلخواه کاربر می باشد ؟

بله.

7- اگر رمز عبور خود را فراموش کردم چگونه وارد حساب کاربری خود بشوم؟

در قسمت بالای سایت گزینه ورود را انتخاب کرده و در صفحه ورود روی قسمت ( رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟ ) کلیک نمایید، رمز عبور جدید برای شماره همراهتان ارسال می گردد.

8- برای دریافت اعتبار حتماً باید عضو سایت شوم ؟

بله . برای مشاهده مراحل عضویت و دریافت اعتبار اینجـــــــا را کلیک کنید .

 

9- آیا برای خرید بن فقط پرداخت آنلاین کافی است ؟

خیر .برای خرید بن باید حتما اعتبار داشته باشید و بخشی از بن انتخابی خود را از طریق اعتبار مجازیتان پرداخت نمایید و بخش باقی مانده را آنلاین پرداخت خواهید کرد.

10- برای دریافت اعتبار باید چه مراحلی را طی کنم ؟

با در درست داشتن کارت اعتباری اُدنوس و وارد شدن به راهنمای دریافت اعتبار می توایند اعتبار خود را دریافت و یا افزایش دهید .

11- استفاده از کارت اعتباری چه مزیت هایی برای من دارد ؟

هزینه های شما از 30  تا 70 درصد کاهش پیدا می کند

12- اگر موفق به خواندن کدهای مندرج در کارت نشدم چه کاری باید انجام دهم ؟

با پشتیبانی ادنوس تماس بگیرید تا کدها را به صورت دقیق برای شما بخوانند.

13- چگونه می توانم اعتبار خود را افزایش دهم ؟

از طریق خرید مجدد کارت از باشگاه مربوطه ی خود.

14- بن های ادنوس را چگونه خریداری کنم ؟

وارد سایت odnoos.ir شوید و قسمت راهنمای خرید را مطالعه بفرمایید.

15- چگونه بن خریداری شده را به دوستانم هدیه بدهم؟

در صفحه خرید بن روی گزینه هدیه به دوستان کلیک نمایید ، فیلدها را یک به یک پر نمایید و با انتخاب درگاه مورد نظر و پرداخت مبلغ بن خرید خود را نهایی کنید.

16- مهلت استفاده از بن چگونه است ؟

مهلت استفاده از بن در صفحه مربوط به هر بن در قسمت شرایط استفاده قابل مشاهده است . 

17- امکان تعویض بن برای من وجود دارد ؟

خیر . هر بن در سایت ادنوس فقط برای یک نفر صادر می شود و قابل انتقال یا تعویض نیست .

18- بن ادنوس را خریده ام چگونه از آن استفاده کنم؟

با ارائه کدهای عمومی و اختصاصی به کسب و کار مربوطه و دریافت خدمات ، از خرید خود لذت ببرید.

19- اگر از بن خریداری شده استفاده نکردم چه می شود ؟

باطل می شود و پول خرید شما غیر قابل برگشت است .

 

20- آیا خرید من شامل مالیات بر ارزش افزوده نیز می شود ؟

چون ادنوس به صورت امانی بن ها را در اختیار دارد ، دریافت مالیات بر ارزش افزوده به عهده کسب و کار خواهد بود . 

21- چگونه می توانم کسب و کار خود را درسایت قرار دهم ؟

با بخش امور قراردادها در شرکت ادنوس تماس حاصل فرمایید       شماره تماس : 22988702

22- آیا امکان تبلیغات برای هر کسب و کار در سایت فراهم است ؟

بله .لطفا ً با قسمت پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید.

23- آیا فقط کسب و کارهای ارائه شده در سایت می توانند از خدمات تبلیغ خاص در سایت استفاده کنند ؟

خیر. ولی در صورت داشتن بن بر روی سایت  از تخفیف های ویژه مخصوص کسب و کاران برای تبلیغ برخوردار خواهید شد .

24- پرداخت آنلاین چگونه است ؟

برای پرداخت آنلاین درگاه مورد نظر را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم و باقی مشخصات کارت خود پرداخت را نهایی کنید .

25- از تمامی کارت بانک های عضو شبکه شتاب می توان استفاده کرد ؟

بله.

26- از چه درگاه بانکی می توان پرداخت انجام داد ؟

هم اکنون درگاه های امن بانک پاسارگاد و صادرات میتوانید خرید خود را نهایی کنید.

27- چگونه می توان کارت های اعتباری را برای سازمان یا مجموعه خود خریداری کرد ؟

سازمان شما با درخواست کتبی می تواند برای کل پرسنل خود کارت اعتباری دریافت نماید.

28- برای دریافت اپلیکیشن ادنوس چه کار باید کرد ؟

وارد سایت ادنوس شوید در پایین صفحه روی دانلود اپلیکیشن کلیک نمایید.

29- آیا خرید از ادنوس برای من مقرون به صرفه است ؟

بسیار . شما می توانید مبلغی از بن های انتخابی خود را از طریق اعتبار مجازیتان پرداخت نمایید و همان مبلغ را برای خود نهادینه کنید

30- آیا محدودیتی برای خرید بن وجود دارد ؟

شرایط استفاده و محدودیت هر بن در صفحه مربوط به بن درج شده است.

31- اگر موجودی اعتبارم کافی نباشد چه کنم ؟

با خرید مجدد کارت اعتباری آن را افزایش دهید.

32- آیا با عضویت در سایت می توان عضو باشگاه ها شد ؟

خیر . فقط باید کارت مخصوص باشگاه خود را داشته باشید. تا عضو باشگاه شوید.

33- تفاوت شما با دیگر سایت های مشابه چیست ؟

1-کاهش هزینه ها واقعی است

2-پرینت کد برای ارائه به کسب و کار الزامی نیست

3- خدمات در سایت تنوع بیشتری دارد

4-سعی شده خدمات به صورت منطقه ای باشد تا در اطراف خود حتما نیازهای شما برطرف شود .

34- اگر کسب و کاری از ارائه خدمات خودداری نمود و یا از قرارداد با شما اظهار بی اطلاعی کرد چه باید کرد ؟

با پشتیبانی ادنوس تماس گرفته تا سریعاً مشکل شناسایی و برطرف شده و یا کسب و کار حذف ، و با او برخورد قانونی شود .